esmaspäev, 8. oktoober 2018

Kaks korda jõel

Täna läksime liikvele hiljem tänu spordisaatele varahommikul. Jõudsime merele - seal paate niipalju ,et kõik stampkohad ja aktiivsed püügiviisid olid kaetud. Jigitamine, tirgutamine, jerkimine, trollimine sügavas, trollimine madalas, niisama landiloopimine, isegi peipsi rakenduse moodi asjaga prooviti ahvenat. Sättisime ennast nii, et enam vähem kõigil sai silma peal hoida. Arvake ära , kellel läks kõige paremini. Vastus on - see kes täna kalale ei tulnud on võitja. Merel, roostikus ja jõesuudmes ei toimunud mitte, kui midagi. Meile tuttav tunne. Proovisime lahkudes ka trollida , mina kaotasin landi ja Antil käis küljes minilima. Kõik. Tulime onni ära, käisime Pena juures joogivett toomas ning uuendasime netti nädalaks. Võtsime linnast ka lõunasöögi ühes.

Veetsime päeva onnis , valmistudes samal ajal vaimselt päikeseloojangueelseks efektiivseks püügiks.
Kui päike oli vajunud metsa taha, olime meie põõsa augus usinasti ametis. Ja siis Anti sai paugu kollasele(!) jigile. Minu naturaalet ei tahtnud samal heiteliinil keegi. Ning järgmise viskega realiseeris Anti võtu ära.

Otse loomulikult tõestas õhtune käik ,et mingit vahet pole. Kala pole ja kui on on see väikest sorti haug. Selline olukord. Seniks hoiavad üleval tuju saun ja võimalikud põhjused ,miks me kala ei saa. Neid on omajagu. Reastada püüame need järjekorda hiljem.

1. Ei oska  kala püüda.
18. Ilm on liiga muutlik
19. Õhurõhk käib üles-alla
20. Tuul on iga päev ise ilmakaarest

Mängust väljas hiirte saldo on 4 juba. Neid saab muide esile kutsuda krabistavat häält tehes. Kartulikrõpsude söömine ja krõpsukoti mudimine aitab suurepäraselt.