kolmapäev, 3. oktoober 2018

Anti tume pool

Paistab ,et peame kogu programmi ikka ja alati ja uuesti iga sügis läbi tegema. Enne midagi ei muutu. Ei loe siin kuupäevad , ega aastaajad. Nädal kaladeta paastu on igal juhul. Ja ,kui õnnistab siis enne jää tulekut tuleval nädalal saame ikka silmad pähe kohadega. Plaani üle sai lootsiga vaieldud nii eile ,kui täna hommikul. Mina jäin seekord peale ,sest rumpel oli minu käes. Siinkohal meenus ,kuidas Viljar omal ajal keeldus ankrut hiivamast ,kui kuulis ,et tulemas on trollimine. Nii ,et meelsust saab väljendada üpris mitut moodi. See Viljari juhtum ei juhtunud minu paadis. Tagasi tänasesse - minu ettepanek selle suurepärase päeva sisustamiseks oli mädaneda vaikselt landid järel raudteesillani ja tsekkida kas merest kala juba pressib sisse. Kohasensei arvas jällegi ,et peaksime minema ülesvoolu ,sest hommikuti ei ole me veel seal olnud. Pagasisse oli Loots lisanud 1l kombucha pudeli millel oli silt Black Velvet. Selle võtte ajaks oli hinnatud paadikaaslane jõudnud kiire tempoga kuskil poole peale.

Anyway, tuul tõusis ja Anti hüples tulenevalt lainete interferentsist paadi ninas ja võib-olla "kombuchat" kulus seetõttu sellel lõigul rohkem. Kohale jõudes oli olustik tuuline , raudtee silla all paar termiiti püüdsid edukalt ahvenat peipsi rakenduse sarnase rakendusega. Ja siis me NÄGIME ESIMEST KOHA. Oli küll konn, mis termiidi poolt tagasi lasti aga päev oli kirjas. Meie üritasime idatuules, mis surus meid silla alla ka mingit tulemust teha aga olime ju niiehknaa tänulikud selle reisi tuusiku eest. Looduse märgina sõitis üle silla rong.

Esimene kord on ikka kõige tähtsam kord. Tegelikult imestasime isegi, miks sild laevadele kinni on. Nüüd on see linnuke ka kirjas. Kõik turismiobjektid ei ole nii kättesaadvad. Mõni vulkaan purskab isegi tihti - kord sajandis vms.

Tagasiteel läks selles mõttes paremini ,et Loots hoidis enamjaolt suud (pärani)lahti ,et keel hammaste vahele ei jääks ja oli suures plaanis vait. Lainetel põrutas nagu ikka omajagu. Vaiksemas vees jõe suudmes kaotas ühe jergi, tegime veel paar tõmmet landid järel. Kui poolest päevast keerasime lõpuks Hannu harust sisse. Siis seal köitis tähelepanu taat, kes puhastas paadi parda taga kala. Täpsemalt koha. Päris kobe kala , ca 2-3 kilone. Trollija vend oli. Progress on meie edulugu järgides märgatav. Näha päeva jooksul kahte koha ja üks neist isegi mõõdus :). Sik-sakiga kümbi haru saare juurest läbi ja siis koju.

Maabusime onni 14 paiku aga tulenevalt süütematerjali puudulikkusest, Saime sauna alles 17 paiku. mina tegi 2x karsumm jõkke , Anti vana maniakk 3x. Jube hea igatahes.
Homme on Nakkila ,siis saab ring täis.
Kas ka kohatus , jääge meie kanalile.