teisipäev, 22. mai 2018

Taas kahekesi

Andrus, Peedu, Priit ja Angel raputasid pesuri pritsitud soomused maha ning suundusid koduteele täna. Eile oli selline lahkumisõhtu moodi istumine ,kus mina väga ei osalenud aga kangemad lõpetasid sauna ja arutamise enne 2-te midagi. Hommikul lasin Lootsil ennast välja magada ja kui teised pakkisid oma tavaari siis tegime verbaalse hüvastijätu paadist ning läksime tegema seda milleks me siia olime tulnud. Enda arvates koomulikult. Alustasime jigitades. Aga koha asemel mida lootsime, sai Anti ühe lima ja ankru lohistamise käigus ka ühe 1,28kg kerge tõugjakonna.

Mina hoidsin oma kasti esialgu tühjana. Et koha aktiivsust üles ei näidanud või puudus sootuks, siirdusime jerkima. Esimene plats ei andnud muffigi. Teise platsi lõpus sain rohe-kollase buster jergiga käe valgeks. Aga, et ei tahtnud kala kahvata ega ka niisama nöörist paati rabelema tõsta , otsustasin kustutada ta parda taga ära. Filigraanne hoop vabastas kala loomulikult ka konksu otsast. Ja minu kast jäi jätkuvalt tühjaks. Aga mitte kauaks. Sain kala oma rõõmuks jerkidele ,mis varem on jõude seisnud.
Vahepeal käisid ka poipoisid ja panid ühe rohelise oma kohale.

Valel positsioonil olevad poid jäid paigale ja sundisid mõningaid meresõidrueeglitest kinni pidavaid veesõidukite juhte slaalomit sõitma. Aga ehk sügiseks saab korda.
Kolmandas ankrupaigas oli päeva tähtsündmus ,kui klouni värvides jergile sain haugi.

Vähe sellest , üks tuli veidi hiljem veel , mitte päris nii nagu peaks aga aus kala ikkagi.

Ilm muutis dresskoodi forma odezdõ nr 2-ks.

Tõsine suveilm ja tuule pöördumine põhjakaarde kala üleliia hästi võtma ei pannud aga omad tõime ära. Sealhulgas ka minu esimene üle 4 kg-ne see reis. Täpsemalt 4,22 lebab teiste hulgas.

Aluspunktid tabelisse on olemas aga olen kindlasti võimeline enamaks ,kui vaid olud lubavad.
Vool oli täna taas liiga tugev ,saan kaladest täitsa aru ,et nad lanti ei taha närida.

Õhtul tegin veel sauna , kust sai mahti läbi astuda ka peale muruniitmist Anti. Peale kolmandat leili ja saunavihta mida Bonder likku ei pannud käisin ka jões ära. Korra võttis hinge kinni aga see oli seda väärt. Ega me naabri lastest kehvemad ei saa olla.

Täna varem tuttu ja homme võib -olla varem vee peale aga see ei ole kindel.