esmaspäev, 21. mai 2018

Natuke juhtus juba

Olime natukene hilisemad ,kui eile. Mitte küll märgatavalt, nii pool tunnikest. Jätsime hommikused ankrupaigad ära ja lasime ühe jutiga mere äärde. Meri  ja jõgi olid ettearvatult jigitatavad. Ja seda me siis ka kohe ära kasutasime. Esimesed heited tõidki üsna toreda kala (2,03) mulle.

Õhtuks muide olin hoolimata päikesekaitsekreemist veelgi punasem. Anti noppis limasid. Mina sekundeerisin veel ühe kohaga - 2,055 seekord.

See tagumine vend pildil läks seepeale tujust ära. Ja mõni aeg hiljem puterdas ta ka ilusa 3-4 kg-se haugi kahvast tagasi vette. Mitte meelega. Sellest ta tuju muidugi ei tõusnud. Peale jigisessiooni lõppu võtsime ette jerkimise. Ja ka seal olid edusammud eelnevate päevadega ilmsed. Anti sai lõpuks tööle ühe Bomberi punavalgekollase CTS jergi ja võttis kaks ilusat kala järjest + veel mingid krabamised ka.

Mina vastasin jergi kaotusega ja oli minu kord mossitada. Ainus mida teha sain oli asukoha vahetus. Kuid ka uues kohas Anti jerk toimis ja mina taas saatsin ühe jergi kaugele-kaugele. Insant karma. Tuleb nöör ära vahetada, sõlmest ei taha enam pidada - kui heitel kerimine peale läheb käib plaks ja lant läheb.

Peale lõunast koosolekut Andrus lahkus trollides staabi poole ja tabas ühe kilo tuuri koha.
Meie teised pidime leppima edaspidi ainult haugidega. Õhtupoole jäi kontakte vähemaks ning loobusime ka meie mõistlikul ajal.
Töölised tööl - kalapesu liin:

fileerimisliin:

Niikaua kui kalatehases töö käis ,sõitsime meie  Antiga läbi motoneti ja toidupoe - trossid, lõksud, lillad jigid, näkileib ja juust olid asjad millest puudust tundsime.
Meie saak oli selline ,esiplaanil minu suurepärased kohakalad. Käime jätkuvalt kahe kastiga kalal.

Haugi mõõt võiks parem olla. Andrus täna sai tabelikala moodi haugi - 5,3 kg. Minul on 3,9 ja Antil 4,04 ausad kalad ette näidata. Aga me üritame edasi. Täna jerki näris ning ka tuul ja vool lubasid neid kasutada.
Andruse meeskond kõpitses silda ning võeti vastu otsus tünnivahetus teha palgatööjõu abil jazzfestivali ajal. Siis on vesi soojem ja õu tugevaid noori mehi täis.