neljapäev, 24. mai 2018

Eha

Eile varisesime varakult, loots 7 paiku , mina natuke hiljem. Ärkamine oli päikesetõusu järel minul natuke peale nelja ja Antil palju peale nelja aga ikkagi enne viite. Paati saamiseni läks muidugi veel aega. Üks põhjustest oli näiteks orav. See ei ole nii varase väljutamisega harjunud. Seetõttu olime sunnitud ootama. Anti sai lõpuks hakkama mina paraku mitte.
Püügiprogramm hakkas vanadelt headelt kohakohtadelt alates Koskineni võrgukohast ja sealt allavoolu.
Kohasensei avas võtuskoori limaga ilusa maja eest. Edasi tükk tühja maad ja siis üle väga pika aja põõsa august koha , Antil. Konn ja allamõõdu aga ikkagi meelespidamist väärt. Järgmine kontakt oli juba merel ja ning Kohasenseil taas kohakonn. Edasi oli huvitav aga limarikas. Haug näris, sekka oli ka kohalikke pauke aga kuna neid ära ei realiseeritud siis jäi tegelik kontakti päritolu teadmata.
Ilm oli tuuletum ,kui eelnevatel päevadel aga kaugel lubatust. Tõstis põhjakaarest puhudes ikkagi jänese peale. Järjest mere poole liikudes sain ka mina käe kohaseks. Konn aga mõõdus rändas haugide vahele kasti lootusega lisa saada päeva peale. Kõik see kraam saadi jigidega kuni lootus kippus koha koha pealt kustuma ning siirdusime väljakujunenud jergisektoritesse.
Aga enne seda näkkas tore trofee. Siin on küsimus zhüriile - kui mina lohistan ankruga ja tragin trofee mille Anti välja tõstab - kelle trofee see õigupoolest on. Pilt ka. Tehtud telefoniga mida kasutan helistamiseks. Hiljem leidsime ka muid seadmeid millega pilti teha.

Trofee ise üle keskimise ilus. Nagu tavaliselt olid kodarad lahustunud ja rehvid, veljed rippusid jooksudel. Naesterahva tüüpi ratas oli vanasti , nüüd ei tohi nii enam vahet teha.
Jergid hakkasid tööle alles fotoka hukkumisalal. Ja päris hästi.  Ja eriti minul. Laksas voolus hõljuvat/seisvat nii , et mõni püütav tahtis ritva käest rabada. Kohavahetus oli täna peamiselt Anti äralendavate lantide päästeoperatsioonide raames. Millest vähemalt ühel juhul oli oli õnne ja kohasensei sai hulkuma läinud jergi tagasi.  Millegipärast oli tal täna ka õige mitu sasi ja ,kui mina samal ajal hauge narrisin ja kakkusin siis Anti tujutsemine oli mõistetav. Lima pesitses täna voolu ja mittevoolu piiril kusjuures see pidi ühtima ka randiga mis antud veekogu puhul ei tähenda ,et ta voolaks merel kindlas sängis. Aga täna vähemalt minu meelest sai see koht tuvastatud/leitud ning nii mõnigi haug leidis tänu sellele oma otsa.  Võtte oli metsikult aga lainetus oli ilmselt see ,mis shallow/CTS lante nii palju kõigutas ,et möödalöömisi oli tavalisest tublisti rohkem.
Varane linnuke võib tõesti nokkida suurema saagi ja katsume korrata seda ka homme.
Täna oli ka saun ja karastav jõgi.
Minul näris hästi ,Anti sidus ja tegi muid tegemisi. Saate aru küll millised kelle kalad on.

Lahkamisel saime tulemused ,mis võivad mulle tuua 500 lisapunkti silmuboonust.

Ülemine silm on minu püütud haugist!
Ülejäänud pildid (v.a trofee)on tehtud Lootsi tahvliga millega ei saa helistada.
Õhtul olid veel tume shokolaad ja Torres 10y/o. Ja ,kui kohasensei saab mahti oma tahviga õue minna siis jääb kuskile ka tõestus niidetud murust ja puhutud lehtedest.

Töökad kohasensei ja kohaguru. Legend on kusagil Eestis.